100% ГАРАНТИРАНО ПЛАЩАНЕ КЪМ ТЪРГОВЕЦА

'Плати После' гарантира изплащането на всяка поръчка! Научете повече

Често Задавани Въпроси

За търговци:

Какво представлява платежен метод 'Плати После'?

Мога ли да ползвам 'Плати После', ако нямам онлайн магазин?

Как работи?

Какво представлява заявлението за отложено плащане?

Кога и как получавам парите от 'Плати После'?

'Плати После' удържа ли такса от сумата на поръчката?

На кого плаща клиентът в гратисния период?

Кога получавам парите от поръчката, ако клиентът не спази гратисния срок?

Как да интегрирам платежен метод 'Плати После'?

Мога ли да регистрирам повече от един магазин?

Мога ли да регистрирам магазина си, но да интегрирам платежен метод 'Плати После' след време?

Колко струва интеграцията?

Има ли модули за интеграция на отложено плащане 'Плати После' към готови платформи като GombaShop, OpenCart, PrestaShop и др. ?

Мога ли да се откажа от платежен метод 'Плати После' след като вече съм го интегрирал?

Имам въпрос свързан с интеграцията?

Има ли ограничение за стойността на стоките, поръчвани с 'Плати После'?

Какво е оскъпяването за клиентите след изтичане на 15 дневния гратисен период?

Кой поема риска ако клиента не плати?

Какво се случва, ако клиентът иска да върне стоката?

Какво се случва ако клиентът откаже поръчката или иска да върне стоката след повече от 15 дни?

Коя е компанията разработила отложеното плащане 'Плати После'?

За клиенти:

Как мога да използвам отложено плащане за поръчка?

Кога получавам поръчаната стока?

Наистина ли имам 15 дни, в които мога да платя поръчката си без оскъпяване?

Календарни или работни са 15-те дни гратисен период?

Мога ли да върна стока, поръчана с 'Плати После'?

Какво представлява заявлението за отложено плащане?

Какво се случва, ако не успея да платя в 15-дневния гратисен период?

Какви са условията, на които трябва да отговарям, за да се възползвам от покупка с 'Плати После'?

Може ли да се възползвам от 'Плати После' като юридическо лице?

Какво се случва, ако искам да върна стоката, преди да съм я платил на 'Плати После?

Искам да върна стоката, но вече съм платил в гратисния период на 'Плати После'?

Какви са необходимите документи за подаване на заявление за отложено плащане?

Как разбирам дали съм одобрен за отложено плащане?

Как мога да платя поръчка направена с 'Плати После'?

Каква е разликата между наложен платеж и отложено плащане?